اسکرول بار

مرورگر استخراخ بیت کوین

هاست
بروز ترین ها

مرورگر استخراخ بیت کوین

bitcoin

آخرین راه – این روزها افراد زیادی به دنبال ساده‌ترین‌ راه‌های استخراج و دریافت بیت کوین هستند. در این مطلب شما را با یک مرورگر ساده برای بدست آوردن این ارز دیجیتالی محبوب آشنا می‌کنیم.

بیت کوین یک ارز دیجیتال پرطرفدار محسوب می‌شود که این روزها نظر افراد زیادی را به خودش جلب کرده است. استخراج یا به عبارت دیگر ماینینگ بیت کوین عملیات دشواری بوده که برای آن باید از سیستم‌های مخصوص این کار استفاده کرد که مرورگری با نام ...

 

آموزش دانلود فایل از آپلود بوی uploadboy

در این آموزش قصد داریم نحوه دانلود از سرور آپلود بوی رو به زبانی کاملا ساده بیان کنیم 

آموزش دانلود از uploadboy

آپلودبوی یک شبکه ی اجتماعی به اشتراک گذاری فایل است ، کلیه ی فایلهای این وبسایت توسط کاربران آپلود یا به اشتراک گذاشته میشود.آپلودبوی فعالیت خود را از سال 1391 آغاز نموده است هدف راه اندازی این سایت ایجاد یک فضای اختصاصی برای به اشتراک گذاری فایل های مجاز در فضای مجازی برای هر کاربر می باشد آپلودبوی شامل سرویس های رایگانی می باشد که همه کاربران حرفه ای و یا آماتور می توانند با استفاده از آن اقدام به آپلود و به اشتراک گذاری فایل نمایند علاوه بر این آپلودبوی امکانات ویژه ای برای کاربران حرفه ای تر که نیاز به فضای هاستینگ بسیار بالا و با پهنای باند بالا دارند ارائه می نماید

جهت مشاهده آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

آموزش اکتیو صحیح Internet Download Manager

در این آموزش قصد داری به صورت کاملا اختصاصی و منحصر به فرد نحوه فعال سازی نرم افزار پر قدرت Internet Download Manager  یا idm رو براتون به زبان ساده بیان کنیم در ضمن این آموزش فقط روی نسخه ایی از برنامه که در سایت قرار داره عملیه . 

اینترنت دانلود منیجر

مزایای این آموزش :

  • فعال سازی قطعی و 100% تست شده
  • رفع مشکل خطای سریال جعلی یا Fake Serial
  • در روش های دیگه این امکان فقط برای مدت محدود مثلا 15 روزه کار میکنه و دوباره با این خطا مواجه میشید.

پس تا پایان با ما همراه باشید.

جهت مشاهده آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

دانلود برنامه آموزشی ویدآمو برای اندروید

برنامه آموزشی ویدآمو برای اندروید

بنر معرفی برنامه آموزشی ویدآمو اندروید

 

ویدآمو یک برنامه آموزشی است که تمام آموزش های کاربردی از جمله مجموعه آفیس (icdl) ، فتوشاپ ، تلفن همراه هوشمند ، آنتی ویروس و همچنین اینترنت را در قالب فایل های ویدئویی آماده و در این مجموعه قرار داده است . 

این اپلیکیشن در بیشتر بخش ها به صورت 

 

5 اشتباهی که هنگام استفاده از مرورگرها مرتکب می‌شویم

بدون شک تابحال با مشکلات زیادی هنگام استفاده از مرورگرهای مختلف مواجه شده‌اید؛ از تنظیمات داخلی مرورگر و وارد شدن تروجان‌ها گرفته تا از دست دادن اطلاعات با ارزشی که زمان زیادی صرف به‌دست آوردن آن کرده‌اید. در ادامه‌ی مطلب همراه شوید تا راه‌های جلوگیری از چنین مشکلاتی را بررسی کنیم

مرورگر

 

 

 

 

تنظیمات مرورگرها بخش بسیار حساسی از آنهاست؛ صحیح استفاده نکردن از آنها می‌تواند به قیمت از دست‌رفتن بسیاری از اطلاعات شما تمام شود. اهمیت ندادن به مواردی که در ادامه‌ بیان شده است می‌تواند مرورگر شما را با مشکلات زیادی مواجه کند. این مشکلات صرفا به دلیل اهمیت ندادن کاربران به آنها به وجود می‌آید؛ بر همین اساس توجه کردن به راهکارهای زیر می‌تواند مرورگر شما را از این مشکلات دور نگاه دارد.



ساده‌ترین و جدیدترین روش دانلود برنامه های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی + روش های قدیمی

ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی


ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی [بروز شد]

اگر کاربر اندروید در ایران باشید، حتما از محدودیت دسترسی به گوگل‌پلی برای دریافت نرم‌افزارها که به دلیل تحریم‌ها اعمال شده، مطلع هستید. پیش‌تر روش دسترسی به گوگل‌پلی از طریق خود تلفن را توضیح دهیم، اما این بار به لطف کاربران فعال انجمن فوق‌ تخصصی XDA، امکانی فراهم شده که می‌توان فایل‌های APK را براحتی از گوگل پلی و با استفاده از کامپیوتر دانلود کرد و سپس بعد از انتقال بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدی ، آن‌ها را نصب کرد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

۱۵ روش برای بهینه‌ سازی پروفایل اینستاگرام

۱۵ روش برای بهینه‌ سازی پروفایل اینستاگرام


۱۵ روش برای بهینه‌ سازی پروفایل اینستاگرام

 

امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین رسانه‌ها در میان کاربران تبدیل شده است. از این‌رو در این مقاله سعی داریم راه‌هایی برای بهینه کردن صفحات اینستاگرام ارائه دهیم.

سال ۲۰۱۷، ۱۰۰ میلیون کاربر جدید جذب پلتفرم اینستاگرام شدند و این روند رو به‌ رشد در سال ۲۰۱۸ نیز ادامه دارد. البته دلایلی برای این پیشرفت باورنکردنی اینستاگرام وجود دارد.

بسیاری از کاربران عادی برای دیدن عکس و ویدئو‌های دوستان خود و برند‌های محبوب از اینستاگرام استفاده می‌کنند. شرکت‌ها به اینستاگرام اعتماد دارند؛ زیرا کاربران از اینستاگرام بیشتر از سایر پلتفرم‌ها نظیر فیس‌بوک و توییتر برای آشنایی با برند‌های مختلف استفاده می‌کنند.

صفحات سایت

تعداد صفحات : 1