اسکرول بار

آموزش نصب بازی های دیتا دار در اندروید

هاست
بروز ترین ها

آموزش نصب بازی های دیتا دار در اندروید

در این بخش قصد داریم آموزش نصب و اجرای بازی های دیتا دار اندروید رو آموزش بدیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

برنامه نویسای بازی های اندرویدی چند سالی هست که با ساختن بازی هایی با مراحل متعدد و گرافیک های باورنکردنی برای موبایل توانسته اند بازار متنوعی برای علاقمندان بازی به وجود آوردند. بازی های اندرویدی می تواند با یک گرافیک 2 بعدی، چند مگابایت حجم داشته باشد و می تواند مانند بازی های آسفالت 8، مورتال کمبت ایکس و نید فور اسپید ماست وانتد به حجم های چندگیگابایتی برسد.

 

نصب بازی های کم حجم قطعا کم دردسر و راحتر بوده زیرا یک فایل نصبی وجود دارد که برای نصب آن کافیست با استفاده از نرم افزار مدیریت فایل، بازی را نصب و به راحتی اجرا نمایید. اما وقتی بخواهیم یک بازی اچ دی با کیفیت و پرحجم روی گوشی نصب کنیم باید یه پروسه ای را طی کنیم. برای اینکار کافیه تا انتها با ما همراه باشید.

 

چگونه بازی های کامپیوتری را نصب کنیم ؟ + آموزش ویدیويی

چگونه بازی های کامپیوتری را نصب کنیم ؟ 

 

 


یکی از اسان ترین و از جمله پر سوال ترین مواردی که کاربران زیادی را درگیر خود کرده است، نصب بازی هاست. در این مطلب قصد داریم تا با اموزش ویدئویی و متنی، نصب یک بازی را از ابتدا تا انتها دنبال کنیم و بازی را نصب کرده و اجرا کنیم. قبل از شروع اموزش و مشاهده ی ویدئو، به نکات زیر توجه داشته باشید.

تمامی فایل‌های دانلودی در سایت دارای 5% قابلیت ریکاوری بوده و قبل از قرار گرفتن در سایت، تست و بررسی می‌شوند.

در صورت باز کردن فایل فشرده و مواجه شدن با پیغام خطای The archive is either in unknown format or damaged نرم‌افزار Winrar خود را به آخرین نسخه به روزرسانی نمایید.

پس از پایان نصب محل بازی خود را در آنتی ویروستان اعتمادسازی کنید. اگر این مورد انجام نگیرد، ممکن است آنتی ویروس فایل هایی مثل Steam_api.dll را ویروس شناسایی کند و در نتیجه بازی اجرا نمیشود.

 

صفحات سایت

تعداد صفحات : 1