اسکرول بار

دانلود برنامه آموزشی ویدآمو برای اندروید

هاست
بروز ترین ها

دانلود برنامه آموزشی ویدآمو برای اندروید

برنامه آموزشی ویدآمو برای اندروید

بنر معرفی برنامه آموزشی ویدآمو اندروید

 

ویدآمو یک برنامه آموزشی است که تمام آموزش های کاربردی از جمله مجموعه آفیس (icdl) ، فتوشاپ ، تلفن همراه هوشمند ، آنتی ویروس و همچنین اینترنت را در قالب فایل های ویدئویی آماده و در این مجموعه قرار داده است . 

این اپلیکیشن در بیشتر بخش ها به صورت 

 

آموزش نصب بازی های دیتا دار در اندروید

در این بخش قصد داریم آموزش نصب و اجرای بازی های دیتا دار اندروید رو آموزش بدیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

برنامه نویسای بازی های اندرویدی چند سالی هست که با ساختن بازی هایی با مراحل متعدد و گرافیک های باورنکردنی برای موبایل توانسته اند بازار متنوعی برای علاقمندان بازی به وجود آوردند. بازی های اندرویدی می تواند با یک گرافیک 2 بعدی، چند مگابایت حجم داشته باشد و می تواند مانند بازی های آسفالت 8، مورتال کمبت ایکس و نید فور اسپید ماست وانتد به حجم های چندگیگابایتی برسد.

 

نصب بازی های کم حجم قطعا کم دردسر و راحتر بوده زیرا یک فایل نصبی وجود دارد که برای نصب آن کافیست با استفاده از نرم افزار مدیریت فایل، بازی را نصب و به راحتی اجرا نمایید. اما وقتی بخواهیم یک بازی اچ دی با کیفیت و پرحجم روی گوشی نصب کنیم باید یه پروسه ای را طی کنیم. برای اینکار کافیه تا انتها با ما همراه باشید.

 

ساده‌ترین و جدیدترین روش دانلود برنامه های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی + روش های قدیمی

ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی


ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی [بروز شد]

اگر کاربر اندروید در ایران باشید، حتما از محدودیت دسترسی به گوگل‌پلی برای دریافت نرم‌افزارها که به دلیل تحریم‌ها اعمال شده، مطلع هستید. پیش‌تر روش دسترسی به گوگل‌پلی از طریق خود تلفن را توضیح دهیم، اما این بار به لطف کاربران فعال انجمن فوق‌ تخصصی XDA، امکانی فراهم شده که می‌توان فایل‌های APK را براحتی از گوگل پلی و با استفاده از کامپیوتر دانلود کرد و سپس بعد از انتقال بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدی ، آن‌ها را نصب کرد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

۱۵ روش برای بهینه‌ سازی پروفایل اینستاگرام

۱۵ روش برای بهینه‌ سازی پروفایل اینستاگرام


۱۵ روش برای بهینه‌ سازی پروفایل اینستاگرام

 

امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین رسانه‌ها در میان کاربران تبدیل شده است. از این‌رو در این مقاله سعی داریم راه‌هایی برای بهینه کردن صفحات اینستاگرام ارائه دهیم.

سال ۲۰۱۷، ۱۰۰ میلیون کاربر جدید جذب پلتفرم اینستاگرام شدند و این روند رو به‌ رشد در سال ۲۰۱۸ نیز ادامه دارد. البته دلایلی برای این پیشرفت باورنکردنی اینستاگرام وجود دارد.

بسیاری از کاربران عادی برای دیدن عکس و ویدئو‌های دوستان خود و برند‌های محبوب از اینستاگرام استفاده می‌کنند. شرکت‌ها به اینستاگرام اعتماد دارند؛ زیرا کاربران از اینستاگرام بیشتر از سایر پلتفرم‌ها نظیر فیس‌بوک و توییتر برای آشنایی با برند‌های مختلف استفاده می‌کنند.

صفحات سایت

تعداد صفحات : 1