اسکرول بار

Soroush 1.8.1 Android + 0.14.1 Win پیام رسان سروش برای ویندوز و اندروید

هاست
بروز ترین ها

Soroush 1.8.1 Android + 0.14.1 Win پیام رسان سروش برای ویندوز و اندروید

پیام رسان سروش

دانلود Soroush Messenger 1.9.3 نسخه جدید مسنجر پیام رسان سروش برای اندروید

  توسط جمعی از متخصصان دانشگاه شریف است که امروزه شاید بتوان گفت یکی از بهترین پیام رسان های ایرانی برای تلفن همراه است ساخته شده . سرورهای پیام رسان سروش در داخل کشور قرار دارند و از سوی تیم فنی سروش با بهینه سازی سرورها و اپلکیشن سروش، سرعت ، رایگان بودن برای اپراتور های ایرانسل و همراه اول و امنیت حداکثری را برای کاربران بوجود آورده.

Telegram v4.8.7 دانلود تلگرام نسخه جدید + تلگرام ویندوز

Telegram v4.8.7 دانلود تلگرام نسخه جدید + تلگرام ویندوز

 

دانلود تلگرام اندروید

 

وقتی بحث از برنامه های پیام رسان (مسنجر) می شود، ذهن هر کاربر ایرانی به سرعت به سمت پیام رسان تلگرام معطوف می شود. Telegram مسنجری بی نظیر است که اگرچه کمی دیرتر از سایر رقبا وارد میدان رقابت شد، اما با ذهنیتی نوین و با شعار عصر جدیدی از پیام رسانی خود را به همه معرفی کرد. این پیام رسان که به سرعت همه گیر شد، در هر بار بروزرسانی قابلیت های جدیدی اضافه کرد تا کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند.

 

WhatsApp Messenger 2.18.366 دانلود واتس اپ اندروید + ویندوز + GBWhatsapp v6.65 + ios

WhatsApp Messenger v2.18.366   واتس اپ اندروید +GBWhatsapp+ویندوز 

WhatsApp Messenger
 مسنجر واتس اپ – WhatsApp Messenger به عنوان یکی از قدرتمندترین و بهترین مسنجرهای اندروید شناخته می شود که امکان برقراری ارتباط را به صورت رایگان برای کاربران فراهم می کند. در واتس اپ، قابلیت برقراری تماس های صوتی نیز گنجانده شده است که با استفاده از آن امکان برقرارس تماس با کیفیت بالا را خواهید داشت.

کاربران بسیار زیادی هستند که این روزها گوشی هوشمند خود را تنها جهت استفاده از برنامه های مسنجر خریداری می کنند. برنامه های مسنجر مختلف مانند وایبر، لاین، تانگو، تلگرام و … در روزهای اخیر محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده اند و توانسته اند به عضو بی چون و چرای گوشی های هوشمند تبدیل شوند.

در این میان، یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین مسنجرهایی که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است، برنامه واتس اپ می باشد که امکان برقراری ارتباط را به کاربران می دهد.

 آپدیت شد!

Google Chrome 66.0.3359.139 Win دانلود مرورگر گوگل کروم

Google Chrome

مرورگر گوگل

 گوگل کروم یک مرورگر اینترنت متن‌ باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.مرورگر Google Chrome بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های Google Chrome می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد.

نرم افزار کنترل کامپیوتر ها از راه دور (برای ویندوز) - AnyDesk 4.0.1 Windows

AnyDesk نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا از راه دور به یک کامپیوتر دسترسی داشته باشید و بتوانید با فایل های مختلف از راه دور کار کنید. این نرم افزار از نظر ظاهری بسیار کاربردی است و برای استفاده بسیار آسان طراحی شده است. به طوری که هر کسی صرف نظر از سطح تجربه می تواند با آن به صورت کامل کار کند.

 نرم افزار انی دسک را میتوان یک نرم افزار کامل ریموت دسکتاپ و جایگزینی برای برنامه TeamViewer در نظر گرفت.

 به طور کلی، AnyDesk یک برنامه مفید و قابل اعتماد است که می تواند با موفقیت به شما در اتصال از راه دور به رایانه ها کمک کند. این برنامه به شما اجازه می دهد تا با کمترین تلاش، به کامپیوتر مورد نظر متصل شوید و آن را کنترل کنید.

 

Mozilla Firefox Quantum 59.0.2 Win مرورگر فایرفاکس

Mozilla Firefox

مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox

 محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست.
نسخه جدید این مرورگر با نام Mozilla Firefox Quantum با

سرعت 2 برابر

 نسبت به ورژنهای پیشین و مصرف کمتر رم تا

 حدود 30% 

 منتشر شده است.
این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

دانلود Internet Download Manager ( IDM ) 6.31 + فعال ساز

 

Internet Download Manager  یا همان  idm

 

 یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند قطعه تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه Internet Download Manager محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد. با اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي نرم افزار Internet Download Manager مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

صفحات سایت

تعداد صفحات : 1