اسکرول بار

Telegram v4.8.7 دانلود تلگرام نسخه جدید + تلگرام ویندوز

هاست
بروز ترین ها

Telegram v4.8.7 دانلود تلگرام نسخه جدید + تلگرام ویندوز

Telegram v4.8.7 دانلود تلگرام نسخه جدید + تلگرام ویندوز

 

دانلود تلگرام اندروید

 

وقتی بحث از برنامه های پیام رسان (مسنجر) می شود، ذهن هر کاربر ایرانی به سرعت به سمت پیام رسان تلگرام معطوف می شود. Telegram مسنجری بی نظیر است که اگرچه کمی دیرتر از سایر رقبا وارد میدان رقابت شد، اما با ذهنیتی نوین و با شعار عصر جدیدی از پیام رسانی خود را به همه معرفی کرد. این پیام رسان که به سرعت همه گیر شد، در هر بار بروزرسانی قابلیت های جدیدی اضافه کرد تا کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند.

 

WhatsApp Messenger 2.18.366 دانلود واتس اپ اندروید + ویندوز + GBWhatsapp v6.65 + ios

WhatsApp Messenger v2.18.366   واتس اپ اندروید +GBWhatsapp+ویندوز 

WhatsApp Messenger
 مسنجر واتس اپ – WhatsApp Messenger به عنوان یکی از قدرتمندترین و بهترین مسنجرهای اندروید شناخته می شود که امکان برقراری ارتباط را به صورت رایگان برای کاربران فراهم می کند. در واتس اپ، قابلیت برقراری تماس های صوتی نیز گنجانده شده است که با استفاده از آن امکان برقرارس تماس با کیفیت بالا را خواهید داشت.

کاربران بسیار زیادی هستند که این روزها گوشی هوشمند خود را تنها جهت استفاده از برنامه های مسنجر خریداری می کنند. برنامه های مسنجر مختلف مانند وایبر، لاین، تانگو، تلگرام و … در روزهای اخیر محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده اند و توانسته اند به عضو بی چون و چرای گوشی های هوشمند تبدیل شوند.

در این میان، یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین مسنجرهایی که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است، برنامه واتس اپ می باشد که امکان برقراری ارتباط را به کاربران می دهد.

 آپدیت شد!

Instagram v43.0.0.9.97 دانلود اینستاگرام اندروید

دانلود اینستاگرام اندروید 

Instagram اینستاگرام

اینستاگرام – Instagram به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری تصویر و ویدئوهای کوتاه به حساب می آید که موفق به جذب طرفداران بسیار زیادی از ایران شده است. Instagram، بعد از فیس بوک، به عنوان دومین شبکه اجتماعی محبوب در بین کاربران شناخته می شود.

Instagram توسط کمپانی فیس بوک خریداری شده است و کاربران بسیاری در سراسر دنیا و ایران از آن استفاده می کنند. در حال حاضر برنامه Instagram محبوبترین شبکه اجتماعی در بین کاربران ایرانی است و اکثر ایرانی های سرشناس دارای صفحه مخصوص خود در این شبکه هستند.

 

Last Shelter Survival v1.250.054 Full – بازی محبوب آخرین پناهگاه بقا اندروید

Last Shelter Survival v1.250.054 Full – بازی آخرین پناهگاه - بقا اندروید

Last Shelter Survival – آخرین پناهگاه : بقا بازی جدید، محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی IM30 TECHNOLOGY LIMITED برای اندروید است و جدیدترین و آخرین آپدیت. بدون نیاز به دیتا . داستان کلی بازی Last Shelter Survival از این قرار است که ویروسی خطرناک در دنیا شیوع پیدا کرده است و همه را تبدیل به زامبی کرده است ؛ خطر تبدیل شدن به زامبی بسیار بالاست ؛ برای دوام آوردن در چنین شرایطی قطعا به منابع کافی نیاز داریم ؛ هر چقدر به شب نزدیک می شویم اوضاع وخیم تر می شود ؛ چه چاره ای می اندیشید!؟ وظیفه ی شما در بازی Last Shelter Survival به عنوان یک فرمانده، محافظت از بازماندگانی است که همه در پناهگاه جمع شده اند! هرطور که می توانید در مقابل زامبی های تشنه به خون دوام بیاورید و از جان بازماندگان محافظت کنید! با انواع تجهیزات مختلف پناهگاه را گسترش دهید، جاده ها را برای وصل کردن شهرها به یکدیگر ایجاد کنید، با مراجعه به نقشه بازماندگان دیگر در سراسر دنیا را بیابید و ان ها را نجات دهید، با کاربران آنلاین سراسر جهان اتحاد تشکیل دهید و با کمک هم انسان ها را نجات دهید و به طور کلی از داشتن یک بازی استراتژیک – بقا فوق العاده لذت ببرید!

 

توجه : بازی Last Shelter Survival آنلاین و اینترنتی است .

دانلود Advanced Download Manager Pro 6.4.0 - دانلود منیجر پیشرفته اندروید + مود

 

 

 

 

 

 

برنامه پیشنهادی

Advanced Download Manager Pro Android

Advanced Download Manager Pro v6.4.0 Final – جدیدترین و آخرین ورژن پولی دانلود منیجر ADM مخصوص اندروید
نسخه Pro در اصل پولی است و دارای قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه رایگان است
نسخه پولی با قیمت 1.99 دلار و امتیاز 4.7 از 5.0 در گوگل پلی برای شما !

Advanced Download Manager Pro یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های مدیریت حرفه ای و پیشرفته بر فایل های دانلودی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استوری از پرطرفدارین و برترین نرم افزارهای مدیریت دانلود به شمار می رود. این نرم افزار را از نظر امکانات می توان تقریبا هم ردیف نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (IDM) در کامپیوتر دانست و با داشتن آن برروی گوشیتان می توانید با سرعتی بالاتر اقدام به دریافت فایل های خود نمایید. محیط کاربری ساده و کلاسیک، نداشتن هیچگونه تبلیغات ازار دهنده و امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان از قابلیت های کلیدی این برنامه می باشد که آن را به تمام افرادی که به دنبال یک دانلود منیجر قدرتمند و پیشرفته هستند، پیشنهاد می دهیم.

 

صفحات سایت

تعداد صفحات : 2