اسکرول بار

آموزش تایپوگرافی با فتوشاپ

هاست
بروز ترین ها

آموزش تایپوگرافی با فتوشاپ

تایپوگرافی در فتوشاپ

تایپوگرافی در فتوشاپ
در این قسمت سعی داریم تا یک تایپوگرافی ساده رو در کمترین زمان باهم ایجاد کنیم.

سطح: مبتدی

زمان: ۵ دقیقه

فتوشاپ: photoshop cs6

در ادامه با ما همراه باشید .

همه چیز درباره آنتی ویروس ها (کتاب الکترونیکی )

چند ترفند های کار آمد که ما باید در مورد چند انتی ویروس قوی و نام دار در زمینه امنیت سیستم ها باید بدانیم .

 

در این بخش قصد داریم ترفند ها و آموزش ها خاص مربوط به آنتی ویروس های مختلف رو بیان کنیم پس تا پایان با ما همرا باشید.

 

5 اشتباهی که هنگام استفاده از مرورگرها مرتکب می‌شویم

بدون شک تابحال با مشکلات زیادی هنگام استفاده از مرورگرهای مختلف مواجه شده‌اید؛ از تنظیمات داخلی مرورگر و وارد شدن تروجان‌ها گرفته تا از دست دادن اطلاعات با ارزشی که زمان زیادی صرف به‌دست آوردن آن کرده‌اید. در ادامه‌ی مطلب همراه شوید تا راه‌های جلوگیری از چنین مشکلاتی را بررسی کنیم

مرورگر

 

 

 

 

تنظیمات مرورگرها بخش بسیار حساسی از آنهاست؛ صحیح استفاده نکردن از آنها می‌تواند به قیمت از دست‌رفتن بسیاری از اطلاعات شما تمام شود. اهمیت ندادن به مواردی که در ادامه‌ بیان شده است می‌تواند مرورگر شما را با مشکلات زیادی مواجه کند. این مشکلات صرفا به دلیل اهمیت ندادن کاربران به آنها به وجود می‌آید؛ بر همین اساس توجه کردن به راهکارهای زیر می‌تواند مرورگر شما را از این مشکلات دور نگاه دارد.



ساده‌ترین و جدیدترین روش دانلود برنامه های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی + روش های قدیمی

ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی


ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی [بروز شد]

اگر کاربر اندروید در ایران باشید، حتما از محدودیت دسترسی به گوگل‌پلی برای دریافت نرم‌افزارها که به دلیل تحریم‌ها اعمال شده، مطلع هستید. پیش‌تر روش دسترسی به گوگل‌پلی از طریق خود تلفن را توضیح دهیم، اما این بار به لطف کاربران فعال انجمن فوق‌ تخصصی XDA، امکانی فراهم شده که می‌توان فایل‌های APK را براحتی از گوگل پلی و با استفاده از کامپیوتر دانلود کرد و سپس بعد از انتقال بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدی ، آن‌ها را نصب کرد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

۱۵ روش برای بهینه‌ سازی پروفایل اینستاگرام

۱۵ روش برای بهینه‌ سازی پروفایل اینستاگرام


۱۵ روش برای بهینه‌ سازی پروفایل اینستاگرام

 

امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین رسانه‌ها در میان کاربران تبدیل شده است. از این‌رو در این مقاله سعی داریم راه‌هایی برای بهینه کردن صفحات اینستاگرام ارائه دهیم.

سال ۲۰۱۷، ۱۰۰ میلیون کاربر جدید جذب پلتفرم اینستاگرام شدند و این روند رو به‌ رشد در سال ۲۰۱۸ نیز ادامه دارد. البته دلایلی برای این پیشرفت باورنکردنی اینستاگرام وجود دارد.

بسیاری از کاربران عادی برای دیدن عکس و ویدئو‌های دوستان خود و برند‌های محبوب از اینستاگرام استفاده می‌کنند. شرکت‌ها به اینستاگرام اعتماد دارند؛ زیرا کاربران از اینستاگرام بیشتر از سایر پلتفرم‌ها نظیر فیس‌بوک و توییتر برای آشنایی با برند‌های مختلف استفاده می‌کنند.

چگونه بازی های کامپیوتری را نصب کنیم ؟ + آموزش ویدیويی

چگونه بازی های کامپیوتری را نصب کنیم ؟ 

 

 


یکی از اسان ترین و از جمله پر سوال ترین مواردی که کاربران زیادی را درگیر خود کرده است، نصب بازی هاست. در این مطلب قصد داریم تا با اموزش ویدئویی و متنی، نصب یک بازی را از ابتدا تا انتها دنبال کنیم و بازی را نصب کرده و اجرا کنیم. قبل از شروع اموزش و مشاهده ی ویدئو، به نکات زیر توجه داشته باشید.

تمامی فایل‌های دانلودی در سایت دارای 5% قابلیت ریکاوری بوده و قبل از قرار گرفتن در سایت، تست و بررسی می‌شوند.

در صورت باز کردن فایل فشرده و مواجه شدن با پیغام خطای The archive is either in unknown format or damaged نرم‌افزار Winrar خود را به آخرین نسخه به روزرسانی نمایید.

پس از پایان نصب محل بازی خود را در آنتی ویروستان اعتمادسازی کنید. اگر این مورد انجام نگیرد، ممکن است آنتی ویروس فایل هایی مثل Steam_api.dll را ویروس شناسایی کند و در نتیجه بازی اجرا نمیشود.

 

4 روش غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10

آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز 10

 

آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز 10

غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 در اتصالات محدود اینترنت

در صورتی که در ویندوز 10، یک کانکشن اتصال به اینترنت را در وضعیت metered قرار دهید، ویندوز از دانلود آپدیت‌ها به هنگام اتصال به این کانکشن، پرهیز می‌‌کند. ویندوز 10 به طور خودکار برخی کانکشن‌ها (همانند اتصال داده موبایلی) را در وضعیت metered قرار می‌دهد. اما شما نیز می‌توانید کانکشن‌های دلخواه خودتان با تغییر وضعیت به metered در حالت محدود قرار دهید. مادامی که وضعیت این اتصال در حالت محدود قرار دارد، آپدیت‌های ویندوز دانلود نمی‌شوند. همچنین پس از قطع اتصال و اتصال مجدد، وضعیت کانکشن در حالت metered باقی می‌ماند، مگر آن که خودتان آن را مجدد از حالت metered بیرون آورید.

 

در نتیجه در صورتی که از یک اینترنت با ترافیک محدود بهره می‌برید پیشنهاد می‌شود وضعیت metered را بر روی آن فعال نمایید. شما می‌توانید در ساعات آخر شب که معمولاً دانلود در حالت رایگان قرار دارد، وضعیت metered را از روی کانکشن غیرفعال کنید تا آپدیت‌‌ها صورت گیرد.

 

برای این کار، ابتدا به کانکشن اینترنت مورد نظر خود در ویندوز متصل شوید.

سپس اپلیکیشن Settings را اجرا نمایید.

به Network & Internet رفته و در زیر لیست شبکه‌های وای‌فای، روی Advanced options کلیک کنید.

اکنون گزینه‌ی Set as metered connection را بر روی On تنظیم کنید.

همان‌طور که اشاره شد، 

 

صفحات سایت

تعداد صفحات : 2